Mijn hardware is kapot. Hoe kan ik deze laten repareren?
Onder Klantenservice kun je allerlei tips vinden voor problemen met je hardware. We raden je aan daar eerst heen te gaan, zodat je erachter kunt komen wat je probleem precies is.