Veilig spelen
Nintendo doet er alles aan om je kind een veilige speelomgeving te bieden. We raden je aan om games samen met je kind te spelen om de games beter te begrijpen en je speelgewoontes van je kind in het oog te houden.
Nintendo-systemen beschikken over ouderlijk toezicht, waarmee je bepaalde functies kunt uitschakelen, zodat je kinderen geen toegang hebben tot ongeschikte content. Klik hier om meer te lezen over het ouderlijk toezicht.
Zodra games worden uitgebracht, worden ze voorzien van een leeftijdsclassificatie. Aan de hand daarvan kun je zien wat voor inhoud een game heeft, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen over de aankoop van games. Klik hier om meer te weten te komen over leeftijdsclassificaties.