In de afzienbare toekomst zal het nog steeds mogelijk zijn om games en DLC opnieuw te downloaden en software-updates te ontvangen op Wii U-systemen en Nintendo 3DS-systemen.
Het is sinds de beëindiging van aankoopmogelijkheden op 27 maart 2023 echter niet meer mogelijk om demoversies opnieuw te downloaden, zelfs niet als je eerder al eens een demoversie van een game hebt gedownload.