Ondersteunde USB-hubs
We hebben vastgesteld dat de volgende USB-hubs werken met de GameCube Controller-adapter voor Wii U, hoewel we niet kunnen garanderen dat je deze hubs ook kunt gebruiken met andere USB-apparaten.
Specificaties van deze apparaten zijn onderhevig aan verandering en er bestaat een kans dat ze door een wijziging in de specificaties mogelijk niet naar behoren werken met de Wii U.