Vereisten om Wii U-gegevens over te dragen
De benodigde capaciteit van de SD-kaart is afhankelijk van hoeveel gegevens je wilt overdragen. De totale hoeveelheid gegevens die wordt overgedragen (maximaal 32 GB), wordt weergegeven op de GamePad voordat je de SD-kaart invoert.
De opslagcapaciteit van het Wii U Premium Pack is anders dan die van het Wii U Basic Pack. Als de omvang van de gegevens op het bronsysteem groter is dan de opslagcapaciteit van het doelsysteem, heb je een afzonderlijk USB-opslagmedium nodig.