Wat is een Nintendo Network ID?
Nintendo Network ID is een unieke ID van 6 tot 16 tekens. NNIDs werden tot 8 april 2024 gebruikt voor onlinefunctionaliteiten (zoals onlinemultiplayer of -interacties).
Als je je Wii U met het internet hebt verbonden, raden we je sterk aan om hetzelfde Nintendo Network ID op Nintendo 3DS te registreren.