Foutcode 101-0744
Deze foutcode verschijnt wanneer gebruikers netwerkcommunicatie proberen te gebruiken wanneer hun Nintendo Network ID niet is gekoppeld.
Opmerking: iedere NNID kan maar op één Wii U en één Nintendo 3DS-systeem worden gekoppeld.