Deze foutcode verschijnt als het Wii U-systeem is aangesloten op de draadloze router of Access Point, maar geen verbinding kan maken met het internet. Dit wordt meestal veroorzaakt door het invoeren van een onjuist draadloos wachtwoord in de verbindingsinstellingen van de Wii U.