Los van de tv spelen
Door een gratis software-update te downloaden en te installeren, kun je het spel los van de tv spelen, op het scherm van de Wii U GamePad. Nu staat niets de jacht meer in de weg! Je kunt los van de tv spelen, via het optiemenu in het spel.
Dezelfde software-update die los van de tv spelen mogelijk maakt, zorgt er ook voor dat Europese en Amerikaanse spelers nu samen online kunnen jagen.