Ja. De Wii U is compatibel met bijna alle Wii-games en -accessoires. Je kunt dus gewoon je favoriete Wii-games blijven spelen op de Wii U. Je kunt het systeem in de Wii-stand gebruiken door Wii-MENU te kiezen in het Wii U-menuscherm.