Monster Hunter 3 Ultimate Packet Relay Tools
Om samen te spelen via het internet, moet in elk geval een van de maximaal vier spelers over een Wii U-exemplaar van Monster Hunter 3 Ultimate beschikken. Deze speler moet het online spel opzetten, zodat de anderen eraan mee kunnen doen.
1. Installeer en open de Packet Relay Tools voor Monster Hunter 3 Ultimate. Zorg dat het Wii U-systeem verbonden is met het internet.
6. Kies voor "Hunter Search", of spreek linksonder in de hoek van Moga Village met Neko en kies vervolgens voor "Friend Search".
7. Kies het spel dat je in stap 4 gekozen hebt. Als de verbinding tot stand is gebracht, kun je via het internet spelen.
Zolang het Wii U-systeem wordt gebruikt om deze functie te bieden voor het Nintendo 3DS-systeem, is het niet mogelijk om het Wii U-systeem te gebruiken om Wii U-software te spelen of een lokale verbinding te maken met een ander Nintendo 3DS-systeem.
Via één Wii U-systeem kan er één Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem met het internet worden verbonden. Het is niet mogelijk om meerdere Nintendo 3DS-systemen via één Wii U-systeem met het internet te verbinden.
Als je online speelt, moet het spel worden opgezet door een gebruiker die de Wii U-versie van Monster Hunter 3 Ultimate speelt. Het is niet mogelijk om een online spel op te zetten met een Nintendo 3DS-systeem. Het is daarom niet mogelijk om met vier Nintendo 3DS-systemen samen online te spelen met behulp van de Packet Relay Tools voor Monster Hunter 3 Ultimate.
Voor gebruik van de Packet Relay Tools voor Monster Hunter 3 Ultimate moet het Wii U-systeem met een LAN-adapter voor Wii of LAN-adapter voor Wii U zijn verbonden met het internet. Vanwege de soort verbinding tussen het Nintendo 3DS-systeem en het Wii U-systeem die hierbij wordt gebruikt, is er een bedrade verbinding nodig om het Wii U-systeem met het internet te verbinden.