Grootmeester-tips voor The Legend of Zelda: heldenstrijd
Word je steeds door de Moblins gemold? Vernederd door vleermuizen? The Legend of Zelda: heldenstrijd kan behoorlijk pittig zijn, maar geen nood: met onze handige tips kom je zeker als held uit de strijd.
De heldenboog bewijst dat een krachtige aanval de beste verdediging is. Een volledig opgeladen schot kan een hele rij vijanden uitschakelen en zelfs houten schilden vernietigen, waardoor sommige vijanden zich niet meer kunnen verdedigen! Tijdens het opladen beweegt je Mii-personage even niet vooruit, en die extra tijd kun je vaak goed gebruiken om je vijanden te snel af te zijn.
Bovenstaande technieken zullen je zeker helpen om grootmeester te worden, maar je hebt die rang nog eerder te pakken als je hulp van wat vrienden inroept. Drie zwaarden en een boog vormen een machtige verdediging tegen de krachten van Ganon, maar je sterkste wapen is communicatie - laat je teamgenoten weten welke vijanden naderen en op welke doelen ze zich het best kunnen richten. Overleg, werk samen en deel de roem!