Splatoon en Mario Kart 8 voor de Wii U - Einde van de onderhoudswerkzaamheden
In maart 2023 onderbrak Nintendo de netwerkdiensten voor de Wii U-games Splatoon en Mario Kart 8 om een beveiligingslek bij online spelen te herstellen. Dit probeem is nu opgelost en daarom zullen deze games vanaf de onderstaande datum weer online kunnen worden gespeeld. Onze excuses voor de lange wachttijd.
Als er verdere problemen optreden die de ondersteuning voor online spelen belemmeren, zijn we mogelijk genoodzaakt om het online spelen van de Wii U-games Splatoon en Mario Kart 8 op korte termijn stop te zetten. Mocht dit het geval zijn, dan zullen de games nog steeds offline speelbaar zijn.