Traditionele Controller
1. Schuif het koordje van het Wii-polsbandje onder de stekkerclip en steek de stekker van de Traditionele Controller in de Secundaire Controller-aansluiting aan de onderzijde van de Wii-afstandsbediening.
2. Gebruik de Traditionele Controller zoals hieronder is aangegeven om compatibele spellen te kunnen spelen.