Meer dan twee accessoires tegelijkertijd op een Wii aansluiten
De Wii heeft 2 USB-poorten. Als je 3 of meer accessoires, zoals de LAN-adapter voor Wii, een USB-toetsenbord, het Wii Speak-accessoire of andere apparaten tegelijkertijd aan wilt sluiten, gebruik dan een USB-hub die je gewoon in de winkel kunt kopen.
Er zijn twee soorten USB-hubs: USB-hubs die hun stroom via de USB-poort zelf krijgen en USB-hubs die op het lichtnet moeten worden aangesloten met een voeding. Je kunt beide soorten gebruiken voor de Wii. Let wel op dat als je het eerste soort gebuikt, het zou kunnen gebeuren dat meerdere accessoires met USB-aansluiting tegelijkertijd niet goed functioneren.
De LAN Adapter voor Wii moet in ieder geval direct op de USB-poort van de Wii aangesloten worden, of op een USB-hub die op het lichtnet moet worden aangesloten. Het is niet mogelijk dit accessoire te gebruiken als het aangesloten is op een USB-hub die stroom krijgt via een USB-poort.