Mii-personages worden niet opgeslagen
Ga naar het Mii-personagekanaal en maak een nieuw Mii-personage (klik hier voor instructies voor het maken van een Mii-personage voor de eerste keer).
Als je het Mii-personage niet kunt vinden, is er waarschijnlijk een probleem met het interne geheugen van het Wii-systeem en moet het gerepareerd worden. Neem contact met ons op om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.