Trage downloads
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Uit onze ervaringen is gebleken dat je trage downloads mogelijk kunt verhelpen door de kanaalinstelling van de router te wijzigen. We raden aan om de instelling op je draadloze router (Wi-Fi) te veranderen in kanaal 1 of 11.