De stekker van het Wii MotionPlus-accessoire zit los.
De stekker van het Wii MotionPlus-accessoire is ontworpen om naar voren, achteren, links en rechts te bewegen om verbindingsproblemen met de secundaire Controller-aansluiting van de Wii-afstandsbediening te voorkomen. Dit is geen fout van je hardware en Wii MotionPlus kan normaal worden gebruikt.