Problemen met het Wii Balance Board
Als je problemen ondervind met je Wii Balance Board, komt dit misschien doordat deze niet goed is gesynchroniseerd (verbonden) met je Wii-systeem. Dit doe je als volgt.
Steek de disk van Wii Fit Plus in je Wii-systeem en begin het spel. Open, als het titelscherm is verschenen, het batterijvakje aan de onderkant van het Wii Balance Board en de deksel van de SD-kaartopening van je Wii-systeem.
In beide vakjes vind je een kleine rode SYNC-knop. Druk beide knoppen tegelijk in en laat ze los als je het lampje van de POWER-knop van het Wii Balance Board ziet knipperen. Als het lampje is gestopt met knipperen en blijft branden, is de synchronisatie voltooid.