Fotokanaal: je video's bekijken
Video's verschijnen in hetzelfde overzicht als je foto's, maar ze zijn voorzien van een filmpictogram in een van de hoeken (het eerste beeldje van de video wordt getoond). Om de video te bekijken, kies je deze met de Wii-afstandsbediening, op dezelfde manier als een foto.