Mii-personagekanaal: Mii-personages naar vrienden sturen
Je kunt Mii-personages naar vrienden sturen, als jullie elkaar hebben aangemeld in het adresboek. Klik hiervoor op het envelopje aan de rechterkant van het scherm. Kies het Mii-personage dat je wilt versturen door met het pijltje erop te wijzen. Vervolgens pak je een Mii-personage op door tegelijkertijd op de A- en B-knop te drukken. Sleep het naar het enveloppictogram en kies de naam van de Wii-vriend naar wie je het Mii-personage wilt sturen, waarna het direct verzonden wordt.