Mii-personagekanaal: een Mii-personage opslaan op je Wii-afstandsbediening
Als je een Mii-personage opslaat op je Wii-afstandsbediening, kun je hem meenemen naar het huis van een vriend en een kopie van je Mii-personage op een ander Wii-systeem opslaan. Jouw Mii-personage kan dan gebruikt worden in spellen die compatibel zijn met Mii-personages, of in de zaal van je vriend worden gezet. Je kunt je Wii-afstandsbediening ook gebruiken om Mii-personages van je vriend op te slaan en die later toe te voegen aan jouw zaal of te gebruiken in spellen die compatibel zijn met Mii-personages.