Mii-personagekanaal: het plein gebruiken
Kies het 'Plein'-pictogram om naar het plein te gaan.
2. Richt met de Wii-afstandsbediening op het Mii-personage dat je wilt verplaatsen, en houd vervolgens de A- en B-knop ingedrukt om het personage op te pakken.