Mii-wedstrijdkanaal
Een gedeelte van de online-diensten die werden aangeboden via het Wii-systeem, zijn per 28 juni 2013 beëindigd. Dit kanaal is niet langer beschikbaar, zelfs als het opgestart wordt in het Wii-menu.
Heb meer lol met je Mii-personages in het Mii-wedstrijdkanaal! In dit kanaal kun je door jou gemaakte Mii-personages plaatsen en Mii-personages importeren die door andere gebruikers zijn gemaakt. Ook kun je je Mii-personages laten deelnemen aan wedstrijden met uiteenlopende thema’s en uitdagingen, of de inzendingen van anderen beoordelen.
Je vindt uitgebreide informatie over de mogelijkheden van het Mii-wedstrijdkanaal in de electronische handleiding van het kanaal. Je vindt deze handleiding door op de HOME-knop te drukken, terwijl je het Mii-wedstrijdkanaal gebruikt.
Om het Mii-wedstrijdkanaal te kunnen gebruiken, dient je Wii-systeem met het internet verbonden te zijn. Je kunt het kanaal gratis downloaden onder Wii-software in het Wii-winkelkanaal.
Je kunt nu nog meer plezier beleven aan het Mii-wedstrijdkanaal door de nieuwste versie ervan te downloaden. Als je het Mii-wedstrijdkanaal voor 31 januari hebt gedownload, kun je de nieuwste versie downloaden door naar het Wii-winkelkanaal te gaan en het Mii-wedstrijdkanaal te selecteren onder Wii-software.