Bij Nintendo willen we ervaringen bieden die een glimlach op ieders gezicht toveren. Ook zijn we ervan overtuigd dat de mooiste momenten ontstaan als we er samen aan werken om games, onlinediensten en evenementen van Nintendo veilig, vriendelijk, open en leuk voor iedereen te houden.
Neem even de tijd om onze richtlijnen voor de community te lezen. Daarin staat wat wij van jou verwachten bij je gebruik van onze Nintendo-producten, -diensten of -evenementen.
We bouwen deze community samen op. Overweeg om deze waarden te delen wanneer je contact hebt met andere gebruikers of andere gebruikers aanmoedigt om Nintendo-games te spelen, onze diensten te gebruiken, onze evenementen te bezoeken of deel te nemen aan onze wedstrijden. Door deze waarden naar elkaar te communiceren creëren we een duurzame gemeenschap die iedereen kan verwelkomen.
Vier je passie voor gamen met ons. Houd er rekening mee dat niet alle thema's die in bepaalde situaties geschikt zijn, ook geschikt zijn voor onze producten, platforms en evenementen, waarin Nintendo-personages en -werelden centraal staan. We houden allemaal van games en daarom moedigen we gebruikers aan om hun passie te delen op onze evenementen en platforms. Bepaalde onderwerpen horen echter meer thuis in andere situaties.
Laat van je horen. Neem contact met ons op als je gedrag of content ontdekt die in strijd is met deze regels. Veel van onze games en onlinediensten bevatten opties voor het melden van dergelijke incidenten, maar je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Nintendo als je merkt dat een gebruiker zich ongepast gedraagt of obscene, illegale of ongepaste content deelt.
Gebruikers die onze gebruikersovereenkomsten of deze communityregels overtreden, kunnen worden geschorst. Ook kan hen de toegang tot games en/of diensten ontzegd worden. Hun gebruikersinzendingen, hun publicaties en hun content kunnen ook worden verwijderd en de gebruikers kunnen worden uitgesloten van deelname aan competities en wedstrijden, evenals van toegang tot locaties en evenementen. De gemakkelijkste manier om dit allemaal te vermijden is door respectvol te zijn en onze communityrichtlijnen te volgen, evenals andere specifieke aanvullende regels met betrekking tot producten, diensten, evenementen, wedstrijden of locaties van Nintendo.
Het belangrijkste van alles: plezier! Iedereen kan genieten van Nintendo als we elkaar met respect behandelen. Laten we er samen aan werken om de Nintendo-community een fantastische plek voor iedereen te houden.