Welcome to the
You can also use Animal Crossing amiibo and amiibo cards to bring characters to the Paradise Planning resort in Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise. With over 400 characters available, there are plenty of dream vacation homes just waiting to be created!