Just Dance Pop Party
Grab your hairbrush microphone and transform into a pop star with the Just Dance Pop Party music pack! This pack includes 6 of today’s hottest pop songs that get the whole room dancing as soon as they come on. With songs from a variety of today’s most talented pop music artists, you’ll have the time of your life dancing and singing along as you play.
Get more of the music you love in Just Dance with new themed music packs. Each pack includes 6 songs, handpicked by the development team for that pack’s specific theme. Expand your Just Dance song library to better reflect your tastes in music and dance. You can now go beyond 40 songs with music packs of a specific genre, artist, or theme.