The Ultraman DLC adds 4 new playable characters from the Ultraman universe: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan and Camearra! Each of them features unique movesets and iconic abilities as seen on screen.
Will you become an Ultra-Hero or join the galactic villains to destroy our world? Or will you play as your favorite GigaBash Titan and team up with the legends that inspired the Tokusatsu genre?