Hatsune Miku: Project Mirai DX
Japanese pop idol Hatsune Miku makes her European debut on Nintendo 3DS family systems. Keep the rhythm and jam along with your favourite Japanese pop icons in Hatsune Miku: Project Mirai DX.
Meet the sensational idol superstar Hatsune Miku as she sings and dances her way through a hit-filled collection of 48 full length tracks. Spanning genres from pop rock, dance, chiptune and many more, Hatsune Miku: Project Mirai DX has something for everyone. Enjoy fan-favourite songs such as ‘World is Mine’ and ‘Electric Love’ in either of two modes: Tap or Button. Tap on-screen colour panels or press buttons in time with the on-screen prompts to keep the beat and start racking up high scores.
Whether you’re a rhythm game novice or a Miku maestro, each song also offers three difficulty modes for you to master and a wealth of ways to add your own musical flair. Use Play Coins to unlock helper items, adjust rhythm sounds, change icon styles and even swap out vocals on certain songs.
Take a break from the rhythm action to tend to each singer’s virtual apartment, choreograph new dance routines, compose lyrics or kick back in Theatre Mode and watch your favourite in-game videos. You can also create playlists and add your own scrolling commentary to videos to share with other players via StreetPass and SpotPass. In Jam Along mode, you can add your own musical style to each song with ease: use any of the buttons or tap the Touch Screen to throw new sounds into your favourite tracks.
Get into the groove and discover your own rhythm with Hatsune Miku: Project Mirai DX for Nintendo 3DS family systems.