Free demo available!*
Take your boutique to the top as you style the stars of tomorrow in Nintendo presents: New Style Boutique 3 – Styling Star, only for Nintendo 3DS family systems!
As an aspiring fashionista with big dreams, take charge of a struggling boutique, transform its fortunes and become the hottest, most influential stylist on the scene.
Before you know it, you’ll be styling the stars of tomorrow! Work with Ethan, the founder of a top talent agency, to pioneer brave new looks for the rising stars of the music industry.
With the power of fashion, you’ll transform a quaint town into a thriving city of style and sophistication, full of new opportunities to grasp.