Outback Pet Rescue 3D
Welcome to the Outback! It's your job to nurture and love the wild animals of Australia and bring them back to health. Treat sick and injured animals on-site or bring them back to your station. Take your Jeep and drive out to care for helpless animals on the spot. Find lost baby animals and care for them until you can return them to the wild. Pack up for an exciting 3D adventure in Australia – the animals of the Outback need you!