Kirby’s first 3D adventure sees the powerful pink hero go beyond Dream Land and into the stars, to save his friends from a deadly new enemy: Dark Matter.
This cute, colourful platformer features all the Kirby action you could wish for. Swallow enemies to copy their abilities – like fire, ice or electricity – or mix and match to create Power Combos. Try them all for surprising results!
Explore planets made of lava, water or even sweets, and battle giant bosses as you seek out the scattered Crystal Shards. Kirby 64 also includes three bonus minigames for up to four players.