Join legendary hero Link as he journeys across Hyrule, and even through time, to thwart the plans of Ganondorf. Wield incredible weapons and items, battle ferocious bosses, and solve brain-teasing puzzles in this fan-favourite chapter from the series, The Legend of Zelda.
Whether you’re experiencing it for the first time or not, the original Nintendo 64 version introduced 3D visuals to the series, with a new combat system, and a captivating story.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D is available now for Nintendo 3DS family systems. Experience the classic adventure all over again with refined gameplay, overhauled 3D visuals, touch-based inventory and motion controls.