Don’t just go back to the future – riddle it full of bullets!
Taking the role of Cortez, it’s up to you to save the Earth from certain doom as you take on the might of the tyrannical TimeSplitters. Overcome their apocalyptic attentions by travelling across time zones between 1914 and 2401, allowing the player to experience a series of diverse locations as you use a wealth of weaponry including rocket launchers and even an anti-gravity claw! Storm a Scottish castle in the 1920’s, head to the late sixties for some misplaced peace and love vibes as you battle your way across a train, or make for the mid-nineties to massacre a mansion full of zombies!