44 Minutes in Nightmare
The game is a roguelike horror in which everything is random: a different dungeon each time you play, items that are constantly being rearranged, four different types of enemies with different characteristics and special enemies that appear rare, and three different escape routes.
The main character is synchronized with a girl's nightmare in order to save the daughter of a wealthy man who has fallen into a coma, and the objective is to find the girl and escape within 44 minutes while hiding from the threats that lurk in the nightmare.
The difficulty level is high, and since the game employs permadeath, in which you lose everything if you die once, you must explore the dungeon with a constant sense of urgency.
While this randomness and high difficulty make the user suffer, it also creates a sense of addiction and accomplishment that makes the user want to play again and again.
The dungeons are large, complex, and different each time you play, so brain mapping and item-based pathfinding are extremely important.
Each enemy has a different ability, and they are hypersensitive to light and sound, and will gradually hunt you down by setting traps.
There are also many items, including auxiliary items, escape items, and items to counter enemies.
There are also unique parameters such as "Fear Value," "Mental Pollution," and "HP," each of which is also important to manage.
Mental Pollution: One additional enemy is added when the meter is maxed (recoverable at certain locations)