AAA Clock Gold
A simple, fail-proof design. It can be used as a decorative color accent on your desk, as well as a practical reminder with its alarm function. Change the background to match your room or any place where you decide to place it.
Enjoy today the new and reliable AAA Clock Gold in your flat, on the terrace, or in the lobby – this clock is your personal timepiece wherever you are.