Accidental Queens Collection
Alt-Frequencies is an audio mystery game where you use the airwaves to open the world’s eyes to the truth. Record, rewind time and broadcast snippets of radio shows to expose radio hosts, conspiracy theorists, politicians, underground activists - and a dog.
The Lost Phone games are about exploring the intimacy of an unknown person whose phone you've found.
Experience relatable stories which help build empathy with the characters, allowing to explore difficult topics and social issues.