Age of Heroes: The Beginning
A terrible villain has escaped from prison and his evil is released upon the world once more. The peace and beauty of the land have turned to fear and darkness. It’s up to you to stop him and help the poor peasants who had their homes destroyed. Match your way through this incredible journey, meet great heroes and use their skills to help you save the day in Age of Heroes: The Beginning.