Alice Sisters
Help Alice and her sister save their mother through 28 levels spread over 4 worlds, each with their final villain to battle against!
Play alone by switching from one character to another, or cooperate with 2 players to complete each level.
Each of the sisters has her own power, Alice can change size by jumping on magic mushrooms.
Her small size will allow her to pass through narrow spaces, but be careful because she will not be able to jump very high and very far!
Go through the levels and solve puzzles by activating the right lever, the right switches, as well as finding the color keys to open the different doors.