Animated Jigsaws: Japanese Women
Complete moving jigsaw puzzles alone or team up with friends and finish them together!
Animated Jigsaws: Japanese Women contains short videos as jigsaw puzzles that are pieced together to reveal beautiful ladies.
The video puzzles capture 10 beautiful Japanese ladies wearing traditional kimono and yukata clothes in various locations such Kyoto City, by a lake, and relaxing in a hot spring bath.