Take control of a space patrol fighter and take down the space pirate BOSCONIAN!
"BOSCONIAN" is a shooter released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1981.
Take control of a space patrol fighter and take down the space pirate BOSCONIAN!