Dinorex is a fighting game released by TAITO in 1992.
Choose from 6 available dinosaurs and do battle to win the amazoness queen, and the title of Dino Rex: the king of the land!
Acquiring various types of egg-shaped items and weapons can give you an advantage in a battle.