Arcade Archives SOLITARY FIGHTER
The game takes place in America of the early 1950s. With an eye on becoming the no. 1 quarreler, the player participates in 'Violence Fight', a fighting tournament popular amongst the mafia and businessmen who control the underworld.
But Violence Fight is no combat sport; this is war! Use weapons, get help from the crowd, and win by any means possible!