Arcade Archives Sky Skipper
Sky Skipper is a shooting action game released in 1981 by Nintendo. Dodge enemy attacks and counterattack with your bombs! Get even more points by saving the right combination of 4 animals! Don't forget to go and replenish your fuel when you run low.
The Arcade Archives series has faithfully reproduced many classic Arcade masterpieces. Players can change various game settings such as game difficulty, and also reproduce the atmosphere of arcade display settings at that time. Players can also compete against each other from all over the world with their high scores*. Please enjoy the masterpieces that built a generation of video games.