Blast through waves of the evil cybernetic fish armada Dark Tide, and fight to take back the Solar System as the members of Team B.ARK: good boy Barker the Dog, Felicity the wise-cracking Cat, Lucio the overprotective Bear and cautious-but-quick Marv the Rabbit.
Dark Tide has taken over the Earth and are spreading their reign of terror into outer space! Hop in a mech for up to 4-player co-op as you battle through multiple galactic stages full of hand-animated characters and enemies.
Each member of Team B.ARK has their own unlockable backstory and unique gameplay style to fit their fuzzy personality. Pilot a furry friend solo or fuse mech abilities with family and friends to unleash each character’s out-of-this-world Super Attack capable of completely clearing the screen of incoming enemy forces!
Can you defeat the Dark Tide before their deep-sea forces completely take over the Solar System?! Squad up and fight to take back the Earth in B.ARK!