Bazzle
Bazzle combines sliding puzzles with Rubik's cubes and offers you puzzles of different difficulties, with a variety of challenges and tasks that are fun and will keep your brain busy.
Develop strategies to solve the puzzles efficiently. With each completed puzzle, your logical thinking will be trained and your cognitive flexibility will be enhanced. Seemingly difficult puzzles will become easier complete as you train your concentration and stamina with Bazzle.
Unlock stickers and let your imagination run wild as you decorate! Customize your screen with the stickers you collect and create your own scenes with the Bazzle mascot Kuji.
Play in solo mode to unlock rewards, or in practice mode and relax with self-selected puzzles.