Beats Runner
Beats Runner is a bite-sized retro-cyberpunk rhythm action platform game. Just follow the beats and rush forward! Caution for the spikes and traps! Rush forward and collect as much stars and coins as possible!Unlock unique characters for more fun, and level up for more challenges!