Between Horizons + Lacuna Bundle
A murder. A hack. A bombing. All it takes to plunge the solar system into war – unless you do something about it. Help CDI agent Neil Conrad make a string of difficult decisions. Awoken by the news of a murder, you rush into a case that will soon turn your life and the whole solar system upside down. Ask questions, collect evidence, and put the pieces together until the ugly truth reveals itself... or not.
Between Horizons is set aboard the Zephyr, humanity's first generation ship en route to another star. You assume the role of Stella, who was born on the ship 24 years ago and recently inherited her father's post as Chief of Security. Dive into the conspiracy behind the incident that threatens to disrupt the Zephyr's social order and foil its mission.