You’ll visit the Greek islands Tinos and Mykonos, bath in Calidario terme Etrusche, see the Chapiteau circus in Malaga and walk on the Embankment in Cannes.
You’ll enjoy visiting several national parks, go around Budapest, experience the European music culture, have a look in the luxurious casino in Monaco, visit interesting museums, ancient castles and much more.