BECOME THE "CLEANER"
As a “cleaner” you need to get rid of the body and make sure there is no evidence left behind.
Meet new characters on your way up. Follow the storyline full of plot twists, low-poly bloody scenes, wicked sense of humour and tons of references.
Body Of Evidence is full of dangers, and if you want to exist in this business, don’t let the fear beat you.